Subject: Avaliku ürituse loa taotlus - Paganlik PärimusÖÖ 24. august Kubija vabaõhulaval
From: "Kristi Vals" <[email-masked]>
To: Võru Vallavalitsus <[email-masked]>,Sirle Muiste-Männik <[email-masked]>,PPA Lõuna <[email-masked]>,PÄA Lõuna <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jul 2024 10:26:03 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Saadan Avaliku Ürituse loa taotluse kooskõlastamisele, taotlus on lisatud
kirja lisas.

Sündmus on Paganlik PärimusÖÖ, mille üks osa on ka maakondlik tantsupidu,
sel aastal öötantsupeo nime all.

Tartu 2024 Kultuuripealinna raames on suursündmus jagatud sündmuse sees
väiksemateks osadeks.

Rohkem infot leiab siit:  <https://www.ootantsupidu.ee/>
https://www.ootantsupidu.ee/

Sündmus toimub 24. august Kubija vabaõhulaval ja selle ümbruses, väravad
avatakse kell 18.00. Pidu kestab 01ni öösel.

Täname meeldiva koostöö eest!

Kristi Vals

Kultuurispetsialist/Paganliku PärimusÖÖ projektijuht

SA Võrumaa Arenduskeskus

tel: 5912 9200

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>